Alla inlägg under mars 2010

Av 3-girls - 6 mars 2010 09:33

        Kan du se den MYCKET yngre damen ??


  

        HAHAHAH Ser ni grisarna ;) De därplaggen kanske är inne snart ... Ps: för grisar ;)


    

Hahaha, Är jag snygg eller vaaad ? ;)


   

   Ehe,Hoe, Hehi


   

   * Den till vänster säger * 

     Passar den här mig eller ??

     * Han i mitten och till höger *

   HHAHAHA !! Jaaa, köp den i Medium ! Hahahahah !!?? 

   * Den till vänstar säger*

    :) Tur att jag har vänner jag kan lita på :) !!  

Då sträcker vi oss mot vänster sida, snart är vi klara med övningen för dagen....


  

ahhhå bättre än nötter, men undra vad husets ägare säger när allt caffe är slut??!!


  

Duuu!! jag är en tax ingen bulldog!



  

kolla mitt hår det kan snart fluga, om nåra århundraden kanske .....

..... ! DE HAR FÅTT SPADER ??  

tjoo! man måste borsta tänderna minst 2 gånger om dagen...


http://www.youtube.com/watch?v=6Z4ll_DQPQs


DEN E BRAAA, ?!!? Rösta satt han går vidare!

         MANBOY, MANBOY !!!!!!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards